1399-10-29 13:23
890
0
72706
رئیس شورای فرهنگ عمومی آق قلا:

کانون خانواده نقش مهمی در ترویج فرهنگ عمومی دارد/ خانواده ها در تحقق جهش تولید، یاری رسان جامعه باشند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آق قلا، گفت: خانواده به عنوان نخستین کانون اجتماع انسانی، می تواند نقش تاثیر گذار و مهمی در ترویج و پیگیری فرهنگ عمومی ایفا کند.

به گزارش گلستان ما، آخوند عبدالحی میرزاعلی در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی آق قلا که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تربیت فرزندان از کانون گرم خانواده شروع می شود به همین خاطر والدین می توانند در ترویج و ارتقاء مقوله فرهنگ و به ویژه فرهنگ عمومی نقش مهمی داشته باشند.

وی افزود: امسال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، خانواده ها می توانند در تحقق این شعار و ترویج آن در بین فرزندان خود، یاری رسان جامعه باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آق قلا با اذعان بر اهمیت امور فرهنگی در جامعه، تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی در درازمدت جواب می دهد و نباید انتظار داشت این امور به زودی به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: امسال مقوله صبر و ترویج فرهنگ ترافیک در دستور کار این شورا قرار داشته و ضروری است همگان بر حسب وظیفه ای که دارند در راستای کاهش مشکلات مردم گام بردارند.

آخوند میرزاعلی، خاطر نشان کرد: با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه ها، تندیس علماء و روحانیون شاخص و برجسته شهرستان، در معابر عمومی شهر و روستا نصب می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.